Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15422
Назва: Issues that Need to Be Paid Attention to in Chinese Teaching for Foreign Students (Case of Confucius Institute at the State Institution “South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky ” as an Example).
Інші назви: Питання, на які необхідно звернути увагу при викладанні китайської мови для іноземних студентів ( освітньо-культурний центр «Інститут Конфуція» при Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського)
Автори: Si Honggang
Ключові слова: Chinese phonetics
rade-related background
awareness of national conditions
китайська фонетика
усвідомлення національного умови
Дата публікації: 2022
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Si Honggang Issues that Need to Be Paid Attention to in Chinese Teaching for Foreign Students (Case of Confucius Institute at the State Institution “South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky ” as an Example) / Si Honggang // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University, 2022. – Issue 8. – Р. 229-238.
Короткий огляд (реферат): Taking the situation of Confucius Institute at the State institution “South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky” as an example, this paper lists the problems existing in the Chinese language teaching in terms of teaching phonetics to foreign CI students; proves the importance of teaching peculiarities of national conditions, the role of key professional knowledge in future career, It highlights the significance of the trade-related knowledge and proposes corresponding solutions to the above problems. The author hopes that the proposals will arouse the thinking of peers and promote the teaching methodological platform at each Confucius Institute to make corresponding adjustments to the above problems in the future.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15422
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Si Honggang.pdf7.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.