Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15404
Title: | Problems and countermeasures in intermediate listening training for students of International Humanitarian University (Odesa) |
Other Titles: | Проблеми та засоби протидії у навчанні студентів Міжнародного гуманітарного університету (м. Одеса) середнього рівня аудіюванню |
Authors: | Duan JunYu |
Keywords: | Chinese teaching training in listening comprehension problems countermeasures викладання китайської мови навчання сприйняттю на слух проблеми проблеми та засоби протидії у навчанні контрзаходи аудіювання |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University |
Citation: | Duan JunYu Problems and countermeasures in intermediate listening training for students of International Humanitarian University (Odesa) / Duan JunYu // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University, 2022. – Issue 8. – Р. 60-69. |
Abstract: | The training of listening in teaching Chinese is not only an important part of the comprehensive study of the Chinese language - listening, speaking, reading and writing, but also a special language skills training that has attracted the attention of Chinese teachers, researchers and learners of Chinese. Еnthusiasts at home and abroad. Навчання аудіювання під час викладання китайської мови є не лише важливою частиною всебічного вивчення китайської мови – аудіювання, говоріння, читання та письма, але й спеціальним тренуванням мовних навичок, яке привернуло увагу китайських учителів, дослідників та учнів. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15404 |
Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Duan Junyu.pdf | 7.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.