Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15403
Назва: | Оn the cultivation of intercultural consciousness in overseas Сhinese teaching |
Інші назви: | Про виховання міжкультурної свідомості в закордонному китайському викладанні |
Автори: | Du Rui |
Ключові слова: | overseas Chinese learners cross-cultural awareness teaching Chinese as a foreign languag іноземні студенти китайської мови міжкультурна свідомість викладання китайської мови як іноземної |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University |
Бібліографічний опис: | Du Rui Оn the cultivation of intercultural consciousness in overseas Сhinese teaching / Du Rui // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University, 2022. – Issue 8. – Р. 51-59. |
Короткий огляд (реферат): | A close international exchange makes the cultivation of cross-cultural awareness more and more important, and the cultivation of cross-cultural awareness in overseas Chinese teaching is necessary and important. In the cultivation of intercultural communicative competence become the major objective of the 21st century in Chinese international education, we should attach importance to the role of cultural education. This paper puts forward suggestions on the cultivation of intercultural awareness from six aspects: teachers, curriculum, students, teaching methods, teaching resources and Іnternational exchanges, hoping to make some contributions to the cultivation of intercultural awareness in overseas Chinese teaching. Тісний міжнародний обмін сприяє розвитку міжкультурної свідомості. Викладання китайської мови є необхідним і важливим у культивуванні міжкультурного спілкування. Комунікативна компетентність стала головною метою 21 століття в китайській мові міжнародної освіти. У статті висуваються пропозиції щодо розвитку міжкультурної свідомості. Визначено шість аспектів: викладачі, навчальна програма, студенти, методи навчання, навчальні ресурси та міжнародні обміни. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15403 |
Розташовується у зібраннях: | 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Du Rui.pdf | 7.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.