Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15403
Назва: Оn the cultivation of intercultural consciousness in overseas Сhinese teaching
Інші назви: Про виховання міжкультурної свідомості в закордонному китайському викладанні
Автори: Du Rui
Ключові слова: overseas Chinese learners
cross-cultural awareness
teaching Chinese as a foreign languag
іноземні студенти китайської мови
міжкультурна свідомість
викладання китайської мови як іноземної
Дата публікації: 2022
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Du Rui Оn the cultivation of intercultural consciousness in overseas Сhinese teaching / Du Rui // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University, 2022. – Issue 8. – Р. 51-59.
Короткий огляд (реферат): A close international exchange makes the cultivation of cross-cultural awareness more and more important, and the cultivation of cross-cultural awareness in overseas Chinese teaching is necessary and important. In the cultivation of intercultural communicative competence become the major objective of the 21st century in Chinese international education, we should attach importance to the role of cultural education. This paper puts forward suggestions on the cultivation of intercultural awareness from six aspects: teachers, curriculum, students, teaching methods, teaching resources and Іnternational exchanges, hoping to make some contributions to the cultivation of intercultural awareness in overseas Chinese teaching. Тісний міжнародний обмін сприяє розвитку міжкультурної свідомості. Викладання китайської мови є необхідним і важливим у культивуванні міжкультурного спілкування. Комунікативна компетентність стала головною метою 21 століття в китайській мові міжнародної освіти. У статті висуваються пропозиції щодо розвитку міжкультурної свідомості. Визначено шість аспектів: викладачі, навчальна програма, студенти, методи навчання, навчальні ресурси та міжнародні обміни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15403
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Du Rui.pdf7.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.