Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15400
Назва: Bilingualism as a strategy for teaching the state language to preschool children within the multicultural space of Ukraine
Інші назви: Білінгвізм як стратегія навчання дітей дошкільного віку державною мовою в полікультурному просторі України
Автори: Bohush, Alla Mykhailivna
Богуш, Алла Михайлівна
Ключові слова: двомовність
полікультурний простір
українська (державна) мова
міжетнічне спілкування
навчання діти дошкільного віку
дошкільні навчальні заклади
bilingualism
multicultural space
Ukrainian (vernacular) language
international communication
education preschool age
preschool educational institutions
Дата публікації: 2022
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Bohush A. M. Bilingualism as a strategy for teaching the state language to preschool children within the multicultural space of Ukraine / А. М. Bohush // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University, 2022. – Issue 8. – Р. 32-36.
Короткий огляд (реферат): Тhe article is devoted to the strategic vectors of teaching the state language to preschool children within the multicultural space of Ukraine. The author defines the phenomenon “multicultural space” from different viewpoints: as a social integritywhich has absorbed multiethnicity, multilingualism, diversity of traditions, lifestyles and ways of thinking; as a certain set, palette of cultures and their representatives which are characterised by national consciousness, citizenship, the amount of ethnocultural knowledge, social activity; as a limited socio-cultural, communicative- multilingual space within which speakers of different nationalities co-live and cooperate, speak their native language, and, at the same time united by one (or more) state language, obey basic communicative laws and rules alongside regulations of interethnic communication. Стаття присвячена стратегічним векторам навчання дітей дошкільного віку державною мовою в полікультурному просторі України. Автор визначає феномен «мультикультурний простір» з різних позицій: як соціальну цілісність, що увібрала в себе багатонаціональність, багатомовність, розмаїття традицій, способів життя та способів мислення; як певна сукупність, палітра культур та їх представників, які характеризуються національною свідомістю, громадянськістю, обсягом етнокультурних знань, соціальною активністю; як обмежений соціокультурний, комунікативно-багатомовний простір, у якому співживуть і співпрацюють носії різних національностей, розмовляють рідною мовою і, водночас, об’єднані однією (або кількома) державною мовою, підкоряються основним комунікативним законам і правилам. поряд з правилами міжнаціонального спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15400
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bogush Alla.pdf7.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.