Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15389
Title: Поширення консьюмеризму в ідеологічних обріях постмодерну
Authors: Семко, Яна Сергіївна
Semko, Yana Serhiivna
Keywords: консьюмеризм
постмодерн
журналізм
журнальні бренди
масова комунікація
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Семко Я. С. Поширення консьюмеризму в ідеологічних обріях постмодерну / Я. С. Семко // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 74-76.
Abstract: У дослідженнях кінця ХХ ст. консьюмеризм постає як процес не тільки суто економічний, але й переважно соціальний, що активно експлуатує культурні знаки та символи. Консьюмеризм обумовлений не стільки базовими потребами, скільки символічним змістом, який суспільство вкладає в речі, так він стає для масової аудиторії «знаковим» способом інформування оточуючих про свій статус
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15389
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semko Yana Serhiivna 2022.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.