Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15389
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСемко, Яна Сергіївна-
dc.contributor.authorСемко, Яна Сергеевна-
dc.contributor.authorSemko, Yana Serhiivna-
dc.date.accessioned2022-07-18T12:17:31Z-
dc.date.available2022-07-18T12:17:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСемко Я. С. Поширення консьюмеризму в ідеологічних обріях постмодерну / Я. С. Семко // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 74-76.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15389-
dc.description.abstractУ дослідженнях кінця ХХ ст. консьюмеризм постає як процес не тільки суто економічний, але й переважно соціальний, що активно експлуатує культурні знаки та символи. Консьюмеризм обумовлений не стільки базовими потребами, скільки символічним змістом, який суспільство вкладає в речі, так він стає для масової аудиторії «знаковим» способом інформування оточуючих про свій статусuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectконсьюмеризмuk
dc.subjectпостмодернuk
dc.subjectжурналізмuk
dc.subjectжурнальні брендиuk
dc.subjectмасова комунікаціяuk
dc.titleПоширення консьюмеризму в ідеологічних обріях постмодернуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Semko Yana Serhiivna 2022.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.