Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15385
Назва: Бінарна лекція як засіб формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів
Автори: Нівня, Ганна Олександрівна
Nivnya, Hanna Oleksandrivna
Ключові слова: бінарна лекція
навчально-пізнавальна діяльність
студенти
навчання у вищій школі
мотивація навчально-пізнавальної діяльності студентів
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Нівня Г. О. Бінарна лекція як засіб формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Г. О. Нівня // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 61-64.
Короткий огляд (реферат): Для максимальної демократизації спілкування лекторів і студентів доцільним буде поєднання форматів бінарна лекція та круглий стіл. В такому випадку здобувачі із самого початку дискусії будуть приймати активну участь в обговоренні зазначених проблемних питань. Бінарна лекція, як і традиційна, складається із вступної, основної, та заключної частин. На основну частину припадає наукова дискусія, а у заключній частині активно задіяні студенти, оскільки їм пропонується висловити власну думку щодо зазначеної на лекції проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15385
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nivnya Hanna Oleksandrivna2022.pdf1.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.