Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15384
Title: Аксіологічний і акмеологічний підходи у формуванні соціально успішної особистості учня
Authors: Нечерда, В. Б.
Keywords: соціально-успішна особистість учня
аксіологічнийпідхід
акмеологічний підхід
ситуація успіху
освітній процес
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Нечерда В. Б. Аксіологічний і акмеологічний підходи у формуванні соціально успішної особистості учня / В. Б. Нечерда // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 60-61.
Abstract: Формування соціально успішної особистості учня є одним із пріоритетних завдань у системі сучасної освіти. Його вирішення потребує створення в закладах загальної середньої освіти сприятливих умов для інтеріоризації учнями соціально значущих норм і цінностей, активізації їх прагнень бути соціально успішними, обрання ними власних моделей соціальної успішності. З цією метою застосовують різні теоретико-методологічні підходи. Аналіз психолого-педагогічних джерел і масової освітньої практики дає підстави стверджувати, що процес формування соціально успішної особистості учня ефективніше відбувається у річищі акмеологічного й аксіологічного підходів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15384
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Necherda 2022.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.