Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15373
Назва: Організація інклюзивного середовища на сучасному етапі крізь призму філософії освіти
Автори: Брандальська, Т. С.
Самчук, Л. С.
Ключові слова: інклюзивне середовище
філософія освіти
інклюзивне навчання
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Брандальська Т. С. Організація інклюзивного середовища на сучасному етапі крізь призму філософії освіти / Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 35-37.
Короткий огляд (реферат): В Україні набирає все більше обертів запровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти (далі – ЗЗСО). Сьогодні й надалі залишається актуальною проблема визначення основних завдань щодо організації інклюзивного середовища, яка пов’язана, передусім, з тим, що кількість дітей, які потребують корекційного навчання, неухильно зростає з кожним роком.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15373
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brandalska 2022.pdf1.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.