Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15366
Title: Історико-культурне значення освіти
Authors: Борінштейн, Євген Руславович
Боринштейн, Евгений Руславович
Borinshteyn, Yevgen Ruslavovych
Добролюбский, Андрей Олегович
Добролюбський, Андрій Олегович
Dobrolyubsky, Andriy Olehovych
Keywords: історико-культурне значення освіти
концепція освіти
суспільна цінність освіти
історико-культурний підхід
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Борінштейн Є. Р. Історико-культурне значення освіти / Є. Р. Борінштейн // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 21-24.
Abstract: У статті розкрито питання про історико-культурний підхід у науці як класичний, який використовує культуру як фундаментальну складову до інтерпретації змісту процесів, що відбуваються у суспільстві. Саме історико-культурна, а в сучасності вже й соціальна, пам'ять людства, може допомогти розв’язати це широке коло проблем, які є в сучасності. Саме завдяки такому підходу людство повинно реагувати на повномасштабну російську агресію, яка спрямована не тільки на Україну, але й на все цивілізоване демократичне людство.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15366
Appears in Collections:Освіта та соціалізація особистості (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borinshteyn Yevgen Ruslavovych 2022.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.