Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15358
Title: Проблема достовірності оцінювання результатів навчальних досягнень учнів на прикладі ЗНО з математики
Authors: Яковлєва, Ольга Миколаївна
Яковлева, Ольга Николаевна
Iakovlieva, Olga Mykolaivna
Соловейчук, О. М.
Keywords: підготовка випускників з математики
педагогічне оцінювання
оцінювання з математики
зовнішне незалежне оцінювання з математики
тестування з математики
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Яковлєва О. М. Проблема достовірності оцінювання результатів навчальних досягнень учнів на прикладі ЗНО з математики / О. М. Яковлєва, О. М. Соловейчук // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 238-240.
Abstract: В останні роки аналіз результатів Зовнішнього Незалежного Оцінювання з математики фіксує зниження рівня навчальної підготовки з математики випускників, що автоматично тягне за собою зниження рейтингового вступного балу в заклади вищої освіти. З 2017 року ЗНО стало обов’язковим з математики або історії України на вибір, а вже з 2021 року тестування з математики –обов’язкове. І, хоча, рівень складності завдань знижується, а перелік додаткових матеріалів, якими можна скористатися під час виконання роботи, розширюється, статистика невблаганно демонструє зниження середнього балу складання ЗНО з математики та збільшення кількості учасників, які не подолали позначку «склав».
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15358
Appears in Collections:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iakovlieva Olga Mykolaivna 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.