Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15348
Назва: Концепти нового університету
Автори: Трегубенко, І. Б.
Ключові слова: індивідуально-змішане навчання
принципи проектного підходу до навчання
унверситет
парадигма університету
функція викладача
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Трегубенко І. Б. Концепти нового університету / І. Б. Трегубенко // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 212-214.
Короткий огляд (реферат): Класичне сприйняття університету як місця концентрації та формування нових знань про всесвіт втрачає власну актуальність. Витоками нових знань в сучасному світі може бути фактично будь-який суб’єкт або явище. Тому безперечно й буде змінена парадигма університету. Одночасно із роллю університету буде змінюватись й сенс та функції викладача. Викладач стає модератором навчання, за фактом, індивідуальної траєкторії розвитку кожної окремої людини, формування у людині необхідних конкретних навичок та властивостей, виходячи з поставленої певної мети. В принципі слово навчання можна замінити на слово формування, як більш системне, змістовне та ємке.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15348
Розташовується у зібраннях:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tregubenko 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.