Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15344
Title: Психогімнастика як один із засобів соціалізації особистості дошкільника в умовах закладу дошкільної освіти
Authors: Табачник, І. Г.
Keywords: психогімнастика
дошкільники
емоційно-чуттєвий розвиток дитини раннього віку
етапи занять з психогімнастики
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Табачник І. Г. Психогімнастика як один із засобів соціалізації особистості дошкільника в умовах закладу дошкільної освіти / І. Г. Табачник // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 198-201.
Abstract: Психогімнастика рекомендована для розвитку дитини дошкільника у віці 4-6 років, при цьому не тільки з метою корекції певних рис характеру і поведінки, але і з метою їх профілактики. На заняттях з психогімнастики діти грають, розігрують сценки, малюють, спілкуються з природою, складають історії, слухають музику. Психогімнастика виступає і як форма, і як метод роботи вихователя сучасного ЗДО. Структура занять з психогімнастики повинна включати в себе кілька етапів, які сприяють створенню умов для емоційно-чуттєвого розвитку дитини раннього віку.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15344
Appears in Collections:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tabachnyk I. 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.