Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15337
Назва: Формування аксіологічної компетентності майбутніх вчителів початкових класів
Автори: Рудічєва, Н. К.
Ключові слова: аксіологічна компетентність
майбутній вчитель початкової школи
формування ключових компетентності особистості
учитель початкових класів
моделювання педагогічної діяльності
професійна педагогічна освіта
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Рудічєва Н. К. Формування аксіологічної компетентності майбутніх вчителів початкових класів / Н. К. Рудічева // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 183-185.
Короткий огляд (реферат): Формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку є однією з голових задач, що постає перед вчителями початкової школи. Як наголошено в нормативних документах, починаючи з початкової школи, відбувається формування ключових компетентності особистості, зокрема і аксіологічної. Саме учитель початкових класів, який закладає підґрунтя для успішного розвитку особистості учнів молодшого шкільного віку, має вагомий вплив на будь-які перетворення в освіті, що, в свою чергу, вимагає зміни погляду та його діяльності на нові педагогічні цінності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15337
Розташовується у зібраннях:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rudicheva 2022.pdf2.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.