Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15335
Title: Розвиток культурної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти засобами інтерактивного навчання в процесі викладання фахових методик
Authors: Просенюк, Анжела Іванівна
Просенюк, Анжела Ивановна
Prosenyuk, Angela Ivanivna
Руденко, Юлія Анатоліївна
Руденко, Юлия Анатольевна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: викладання фахових методик
культурна компетентність фахівців
фахівці дошкільної освіти
інтерактивне навчання
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Просенюк А. І. Розвиток культурної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти засобами інтерактивного навчання в процесі викладання фахових методик / А. І. Просенюк, Ю. А. Руденко // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 177-179.
Abstract: Актуальність та нагальна затребуваність формування ціннісних орієнтацій із розвитком такого важливого її складника як культурна компетентність у майбутніх фахівців дошкільної освіти наразі особливо очевидна, оскільки в епіцентрі драматичних подій, які переживає наше суспільство, опинилися діти. Відтак, освітній процес на факультеті дошкільної педагогіки та психології вибудовується так, щоб і на аудиторних заняттях, і в поза аудиторний час студентам надавалася можливість проявити свої почуття й здійснювати відповідний емоційний відгук на отриману інформацію, звичайно, науково перевірену.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15335
Appears in Collections:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prosenyuk Angela Ivanivna 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.