Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15334
Назва: Гейміфікація як метод формування стійкої мотивації до занять фізичною культурою
Автори: Никифорова (Прокоф'єва), Лілія Анатоліївна
Никифорова (Прокофьева), Лилия Анатольевна
Nykyforova (Prokofieva), Liliya Anatoliyvna
Тітова, Ганна Віталіївна
Титова, Анна Витальевна
Titova, Hanna Vitaliivna
Ключові слова: ігрові технології
гейміфікація
мотивація
інтерес
процес вивчення фізичної культури
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Прокоф'єва Л. А. Гейміфікація як метод формування стійкої мотивації до занять фізичною культурою / Л. А. Прокоф'єва, Г. В. Тітова // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 172-177.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається значення сучасних ігрових технологій у процесі вивчення фізичної культури з метою розвитку творчого потенціалу школярів та формування стійкого інтересу й мотивів до систематичних занять фізичною культурою, Актуальність теми, обраної авторами для дослідження, полягає у дослідженні впливу ігрових технологій на формування позитивних мотивів, які б спонукали учнів до активних занять фізичними вправами, розвивали інтерес та свідоме творче ставлення до уроку фізичної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15334
Розташовується у зібраннях:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokofieva L 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.