Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15329
Назва: Діяльнісній підхід у системі підготовки майбутніх учителів технологій в умовах НУШ
Автори: Петухова, І. О.
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів
НУШ
нова українська школа
активне навчання
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Петухова І. О. Діяльнісній підхід у системі підготовки майбутніх учителів технологій в умовах НУШ / І. О. Петухова // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 157-161.
Короткий огляд (реферат): Нова українська школа – це середовище активного навчання, де учні можуть розвивати навички, які у майбутньому стануть їм у пригоді в реальному. Діяльнісний підхід у системі підготовки майбутніх учителів технологій в умовах НУШ характеризується чітким направленням освітнього процесу на створення педагогічних умов для розвитку ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, реалізації теоретичних знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15329
Розташовується у зібраннях:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petukhova 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.