Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15327
Title: Змішане вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти
Authors: Оськіна, Наталія Олександрівна
Оськина, Наталия Александровна
Oskina, Natalia Oleksandrivna
Keywords: вивчення іноземних мов
вища освіта
змвшане навчання
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Оськіна Н. О. Змішане вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти / Н. О. Оськіна // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 154-155.
Abstract: Під час вивчення іноземних мов студенти переходять від особистого спілкування до асиметричної роботи в процесі інтеграції змішаного навчання, де технологія є ефективним інструментом для обміну та спілкування. Змішане навчання поступово знижує роль викладача як організатора процесу вивчення іноземних мов: вчитель відповідає на запитання, ставить завдання, розв’язує задачі. Одночасно роль викладача змішується від суб’єкта передачі інформації та знань наставнику з акцентом на студента як ключового суб’єкта навчального процесу. Змішане навчання забезпечує розвиток соціальних та комунікативних навичок студентів; розвиває здатність ефективно взаємодіяти та обмінюватися для вирішення спільних проблем. Такий підхід, орієнтований на студента, підвищує рівень мотивації всіх зацікавлених сторін: викладач відчуває себе більш потрібним, особливо коли виникають проблеми, студент стає більш організованим і відповідальним, а також самостійним.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15327
Appears in Collections:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oskina Natalia Oleksandrivna 2022 .pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.