Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15317
Title: Підходи до організації дистанційного навчання
Authors: Макарова, І. О.
Keywords: дистанційне навчання
організація освітнього процесу
освітнє середовище
віртуальний клас
інформаційний простір
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Макарова І. О. Підходи до організації дистанційного навчання / І. О. Макарова // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 124-126.
Abstract: Дистанційне навчання сьогодні є вимогою часу. Хоча концепцію розвитку дистанційної освіти в Україні було прийнято ще більш ніж 20 років потому, ця форма навчання використовувалась не досить широко. Але з початком пандемії в 2020 році постало питання швидко впровадити дистанційне навчання як в школах, так і в закладах вищої освіти. Дистанційне навчання визначається як «організація освітнього процесу (за дистанційною формою здобуття освіти або шляхом використання технологій дистанційного навчання в різних формах здобуття освіти) в умовах віддаленості один від одного його учасників та їх опосередкованої взаємодії в освітньому середовищі, яке функціонує на базі сучасних освітніх, інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій». Дистанційне навчання «вважають особливою педагогічною технологією, в основу якої покладено відкрите навчання з використанням сучасних телекомунікацій для спілкування в інформаційному просторі».
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15317
Appears in Collections:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makarova I. 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.