Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15311
Назва: Особливості сприйняття поняття «герой» та «героїчне» у процесі вивчення філологічних дисциплін студентами – майбутніми вчителями початкових класів
Автори: Левандовська, Г. В.
Ключові слова: патріотичнета національне виховання
поняття "герой"
героїчність
подвиги героїв
виховання молодших школярів
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Левандовська Г. В. Особливості сприйняття поняття «герой» та «героїчне» у процесі вивчення філологічних дисциплін студентами – майбутніми вчителями початкових класів / Г. В. Левандовська // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 109-111.
Короткий огляд (реферат): Одним із засобів патріотичного та національного виховання підростаючого покоління є книжка. Під час розвитку художнього мислення, емоцій та фантазії дитини, здійснює вплив на почуття та пізнання, дає можливість пережити те, що неможливо пережити у реальності. У статі сконцентрована увага на героїко-патріотичне вихованні, тому що для усвідомлення патріотичних почуттів під час виховання молодших школярів оптимальним засобом розвитку є образ героя як носія героїзму. Тільки під час вчителя та батьків можна змінити сучасний стан герої-патріотичного виховання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15311
Розташовується у зібраннях:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levandovsky 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.