Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15308
Назва: Стратегії розвитку критичного мислення на практичних заняттях із синтаксису української мови
Автори: Кучерява, Оксана Анатоліївна
Кучерявая, Оксана Анатольевна
Kucheryava, Oksana Anatoliіvna
Ключові слова: синтаксис української мови
практичні заняття
рефлексивність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кучерява О. А. Стратегії розвитку критичного мислення на практичних заняттях із синтаксису української мови / О. А. Кучерява // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 101-104.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито питання стосовно розвитку критичного мислення на практичних заняттях із синтаксису української мови. Однією з важливих властивостей критичного мислення є рефлексивність, тому практичні заняття із синтаксису української мови обов'язково включали завдання на самоаналіз, щоб студенти мали змогу переосмислити отриману інформацію, проаналізувати й оцінити свою діяльність на занятті і прийняти рішення щодо подальшого поглиблення знань і вдосконалення вмінь, саморозвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15308
Розташовується у зібраннях:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kucheryava O 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.