Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15280
Назва: Застосування stem-навчання в освітніх закладах україни в сучасних умовах
Автори: Вітрук, О. А.
Ключові слова: STEM-освіта
реформування української освіти
інновації в освіті
компетенції STEM-освіти
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Вітрук О. А. Застосування stem-навчання в освітніх закладах україни в сучасних умовах / О. А. Вітрук // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 40-44.
Короткий огляд (реферат): STEM-освіта – є спеціалізованим освітнім напрямком, головний акцент у якому зроблено на вивченні точних та природничих наук, із додаванням потужного інноваційного та технологічного компонентів. Мета статті – окреслити особливості застосування STEM-навчання в процесі реформування української освіти. Серед компетенцій НУШ, що перетинаються із цілями STEM-освіти можна визначити: розвиток логічного та математичного мислення; розуміння природи та технологій із позиції точних наук; освіченість в інформаційно-комунікаційних технологіях, уміння їх використовувати; здатність креативно мислити та проявляти творчі здібності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15280
Розташовується у зібраннях:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vitruk O.2022.pdf5.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.