Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15280
Назва: | Застосування stem-навчання в освітніх закладах україни в сучасних умовах |
Автори: | Вітрук, О. А. |
Ключові слова: | STEM-освіта реформування української освіти інновації в освіті компетенції STEM-освіти |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Вітрук О. А. Застосування stem-навчання в освітніх закладах україни в сучасних умовах / О. А. Вітрук // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 40-44. |
Короткий огляд (реферат): | STEM-освіта – є спеціалізованим освітнім напрямком, головний акцент у якому зроблено на вивченні точних та природничих наук, із додаванням потужного інноваційного та технологічного компонентів. Мета статті – окреслити особливості застосування STEM-навчання в процесі реформування української освіти. Серед компетенцій НУШ, що перетинаються із цілями STEM-освіти можна визначити: розвиток логічного та математичного мислення; розуміння природи та технологій із позиції точних наук; освіченість в інформаційно-комунікаційних технологіях, уміння їх використовувати; здатність креативно мислити та проявляти творчі здібності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15280 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vitruk O.2022.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.