Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15279
Назва: | Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти |
Автори: | Вінницька, О. А. Корнієнко, Т. О. |
Ключові слова: | цифрові технології інформаційно-комп’ютерні технології гейміфікація Ігрові освітні інструменти гейміфікації |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Вінницька О. А. Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти / О. А. Вінницька, Т. О. Корнієнко // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 38-40. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні цифрові технології, дистанційна освіта, онлайн-навчання, вимагають розвитку та впровадження креативних напрямків в освітньому процесі. Сучасна освіта інтенсивно використовує інформаційно-комп’ютерні технології, створюючи передумови для використання нових методів і підходів до реалізації активного навчання. Одним із методів є гейміфікація. На сьогодні найбільш поширеними ігровими освітніми інструментами при вивченні ряду дисциплін є проєкти та платформи, що містять елементи гейміфікації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15279 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vinnytska O. 2022.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.