Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15279
Назва: Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти
Автори: Вінницька, О. А.
Корнієнко, Т. О.
Ключові слова: цифрові технології
інформаційно-комп’ютерні технології
гейміфікація
Ігрові освітні інструменти гейміфікації
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Вінницька О. А. Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти / О. А. Вінницька, Т. О. Корнієнко // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 38-40.
Короткий огляд (реферат): Сучасні цифрові технології, дистанційна освіта, онлайн-навчання, вимагають розвитку та впровадження креативних напрямків в освітньому процесі. Сучасна освіта інтенсивно використовує інформаційно-комп’ютерні технології, створюючи передумови для використання нових методів і підходів до реалізації активного навчання. Одним із методів є гейміфікація. На сьогодні найбільш поширеними ігровими освітніми інструментами при вивченні ряду дисциплін є проєкти та платформи, що містять елементи гейміфікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15279
Розташовується у зібраннях:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vinnytska O. 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.