Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15263
Title: Особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми з посттравматичним стресовим розладом
Authors: Балакірєва, Вікторія Анатоліївна
Балакирева, Виктория Анатольевна
Balakireva, Victoria Anatoliivna
Keywords: вчитель початкової школи
діти з стресовим розладом
посттравматичний стресовий розлад
травматичні події
травмована дитина
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Балакірєва В. А. Особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми з посттравматичним стресовим розладом / В. А. Балакірєва // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. - С. 7-9.
Abstract: Посттравматичний стресовий розлад може проявлятися як психічний дисбаланс, дратівливість, порушення сну та більш серйозні нейросоматичні розлади. Особливість проявів цього синдрому у дітей полягає в тому, що діти, які пережили важкі випробування війни, смерть близьких чи знайомих, відчувають, що їхнє життя може закінчитися в будь-який момент, замикаються в собі. Знищена знайома «картина світу» дитини, бракує розуміння і життєвого досвіду, як її відновити, і навіть розуміння того, що її можливо відновити. Наслідки такої психологічної травми є катастрофічними, і зрозуміло, наскільки це випробування є серйозним для дитячої психіки.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15263
Appears in Collections:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Balakireva Victoria Anatoliivna 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.