Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKim Jeeh-
dc.date.accessioned2022-06-30T08:41:06Z-
dc.date.available2022-06-30T08:41:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationKim Jeeh A study on teaching and learning methods of korean education using mataverse / Kim Jeeh // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 124-128.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15237-
dc.description.abstractThe value of metaverse teaching and learning is being recognized in the expectation that education through metaverse will increase the possibilities of learners. What raises these expectations is not simply because the metaverse enables the educational introduction of virtual reality, but the belief that virtual reality introduced through the metaverse is connected with reality, and that reality will be more beneficial through this connection. because there is Therefore, in this study, the concept of ‘meta’ is not simply viewed as ‘virtual’, but rather as an extension of reality, and the possibilities and educational effectiveness of using the metaverse for Korean language education in each of the four areas are evaluated. After discussing the teaching-learning methods to improve, the values and meanings of holistic education were examined by synthesizing them. This study discussed the point that the current metaverse-using education al discourse, which is mainly about teaching and learning design in terms of educational engineering, led to the level of teaching-learning methodology, and the realization of holistic education through the effective use of the metaverse. In that sense, it is meaningful in terms of holistic fusion education. У цьому дослідженні поняття «мета» розглядається не просто як «віртуальне», а як розширення реальності, а також можливості та освітня ефективність використання метавсесвіту для навчання корейською мовою.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherФОП Бондаренко М. О.uk
dc.subjectMetaverseuk
dc.subjectKorean educationuk
dc.subjectteaching and learning method hdistic educationuk
dc.subjecttask-criented teaching methoduk
dc.subjectметавсесвітuk
dc.subjectкорейська освітаuk
dc.subjectметод викладання та навчанняuk
dc.subjectвіртуальний світuk
dc.titleA study on teaching and learning methods of korean education using mataverseuk
dc.title.alternativeДослідження методів викладання та навчання корейської освіти у віртуальному світіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kim Jeehye 2022.pdf6.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.