Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15236
Title: Direction on official kfl (korean as a foreign language) curriculum development in south Korea
Other Titles: апрямок розробки офіційної програми kfl (корейська як іноземна) в Південній Кореї
Authors: Kang Nam-wook
Keywords: Korean Language Education as a Foreign Language(KFL education)
Korean language curriculum
Standard language curriculum development
освіта корейської мови як іноземна (освіта KFL)
розробка стандартної мовної програми
корейська мовна програма
Issue Date: 2022
Publisher: ФОП Бондаренко М. О.
Citation: Kang Nam-wook Direction on official kfl (korean as a foreign language) curriculum development in south Korea / Kang Nam-wook // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 119-124.
Abstract: This article gives consideration to the development of curriculum related to KFL education led by the Korean government at the public(official) level, and introduced four curriculums that have received the most attention in recent years. Lastly, we pointed out related issues and issues to be studied in the future. У цій статті розглядається розробка навчальної програми, пов’язаної з освітою KFL під керівництвом корейського уряду на державному (офіційному) рівні, і введено чотири навчальні програми, яким приділено найбільшу увагу в останні роки.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15236
Appears in Collections:Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kang Nam-wook 2022.pdf6.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.