Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15224
Title: Технології формування педагогічної етики майбутніх учителів початкових класів
Other Titles: Technologies of formation of pedagogical ethics future primary class teachers
Authors: Оліяр, Марія Петрівна
Oliyar, Maria Petrivna
Keywords: етика
професійна етика
майбутні вчителі початкових класів
професійна етика вчителя початкових класів
інноваційні освітні технології
ethics
professional ethics
future primary school teachers
professional ethics of primary school teachers, i
nnovative educational technologies
Issue Date: 2022
Publisher: ФОП Бондаренко М. О.
Citation: Оліяр М. П. Технології формування педагогічної етики майбутніх учителів початкових класів / П. М. Оліяр // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 71-75.
Abstract: У статті розглянуто проблему формування професійної етики майбутніх учителів початкових класів. Уточнено поняття «професійна етика майбутнього педагога», розкривається його сутність та зміст. Провідною методологічною позицією процесу формування педагогічної етики студентів визначено поєднання компетентнісного та діяльнісного підходів. Схарактеризовано найбільш результативні прийоми та інноваційні технології, що сприяють формуванню педагогічної етики майбутніх учителів початкових класів. The article considers the problem of formation of professional ethics of future primary school teachers. The concept of "professional ethics of the future teacher" is specified, its essence and content are revealed. The leading methodological position of the process of formation of pedagogical ethics of students is a combination of competence and activity approaches. The most effective methods and innovative technologies that contribute to the formation of pedagogical ethics of future primary school teachers are characterized.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15224
Appears in Collections:Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mariia Oliiar 2022.pdf6.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.