Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15218
Назва: Професійна підготовка майбутніх вихователів до розвитку мовлення дітей у різновікових групах
Інші назви: Professional training of future teachers for the development of children’s speech in the different age groups
Автори: Маліновська, Наталія Василівна
Malynovska, Nataliia Vasylivna
Ключові слова: професійна підготовка
майбутні вихователі
розвиток мовлення
різновікова група
групи з різновіковим складом дітей
professional training.
future educators
speech development
different age group
groups with different age composition of children
Дата публікації: 2022
Видавництво: ФОП Бондаренко М. О.
Бібліографічний опис: Маліновська Н. Професійна підготовка майбутніх вихователів до розвитку мовлення дітей у різновікових групах / Н. Маліновська // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 53-58.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто специфіку підготовки майбутніх вихователів до здійснення освітньо-мовленнєвої діяльності з дітьми різновікової групи. На основі аналізу наукових джерел з проблеми дослідження виділено такі компоненти в структурі готовності майбутніх вихователів до розвитку мовлення у групах з різновіковим складом дітей: мотиваційний, інформаційно-теоретичний, діяльнісний. Article considers the specifics of preparing future teachers for educational and speech activities with children of the different age groups. Based on the analysis of scientific sources on the research problem, the following components are identified in the structure of readiness of future teachers for speech development in groups with different age groups of children: motivational, information-theoretical and activity-based.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15218
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malynovska Nataliia Vasylivna 2022.pdf6.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.