Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15210
Назва: Дослідження чинників формування та розвитку творчого потенціалу майбутніх фахівців творчих спеціальностей
Інші назви: Research of factors of formation and development of creative potential of future specialists of creative specialties
Автори: Бредньова, В. П.
Brednyova, V. P.
Смичковська, Ольга Михайлівна
Smychkovska, Olga Mykhailivna
Ключові слова: творчий потенціал
чинники формування
майбутні фахівці
творчі спеціальності
creative potential
factors of formation
future specialists
creative specialties
Дата публікації: 2022
Видавництво: ФОП Бондаренко М. О.
Бібліографічний опис: Бредньова В. П. Дослідження чинників формування та розвитку творчого потенціалу майбутніх фахівців творчих спеціальностей / В. П. Бредньова, О. М. Смичковська // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 19-24.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку системи вищої освіти значну зацікавленість викликає розвиток творчого потенціалу майбутніх фахівців. Наслідком цього відповідно є проблема, яким чином можна розвивати та вдосконалювати кожному здобувачу особистісні якості, що необхідні для креативної професійної діяльності. Актуальність дослідження підкреслюється зуумовленістю підвищення якісного рівня архітектурно-художньої навчальної підготовки. At the present stage of development of the higher education system, the development of creative potential of future specialists is of great interest. The consequence of this, respectively, is the problem of how to develop and improve each applicant's personal qualities necessary for creative professional activity. The relevance of the study is emphasized by the conditionality of improving the quality of architectural and artistic training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15210
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vira Brednyova 2022.pdf6.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.