Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15132
Title: Бренд – це ідея
Authors: Климова, Єлизавета
Keywords: бренд
ідея бренду
Issue Date: 2022
Publisher: Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки
Citation: Климова Є. Бренд – це ідея / Єлизавета Климова // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C. 24-25.
Abstract: Сьогодні ринок досить насичений товарами та послугами найрізноманітніших сфер, видів та цінових категорій. Увійти на ринок та переконати споживачів, що саме ви – найкращі, найсучасніші та найпрофесійніші, стає все складнішими, зважаючи на конкурентів, які також діють на ринку. Тому бренд стає найважливішим інструментом менеджменту та досягнення довготривалого фінансового успіху.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15132
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klymova.pdf3.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.