Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15131
Назва: Я – Бренд!
Автори: Сузік, Олександра
Ключові слова: персональний бренд
маркетинг
селф-брендинг
Дата публікації: 2022
Видавництво: Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки
Бібліографічний опис: Сузік О. Я – Бренд! / Олександра Сузік // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C 22-24.
Короткий огляд (реферат): Бренд – це факти та емоції. Йдеться про те, що ви доносите до аудиторії, та які почуття це викликає. Емоційний коефіцієнт зростає, оскільки світ стає все більш візуальним, цифровим. Здатність вашого особистого бренду викликати сильні позитивні асоціації повинна стати основним принципом вашого бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15131
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suzik.pdf3.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.