Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15106
Title: Grigoriy Skovoroda on the mental moral labor education of children and pantheizm in the philosophy
Other Titles: Григорій Сковорода про розумово-моральне, трудове виховання дітей та пантеїзм у філософії
Authors: Chumak, Yegor
Shcherbyna, Yelizaveta
Keywords: розумове виховання дітей
моральне виховання дітей
Г. Сковорода про виховання
пантеїзм
філософське вчення
mental education of children
moral education of children
Gregory Skovorodaabout education
philosophical doctrine
moral education of children
pantheism
Issue Date: 2022
Publisher: Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки
Citation: Chumak Y. Grigoriy Skovoroda on the mental moral labor education of children and pantheizm in the philosophy / Y. Chumak, Y. Shcherbyna // Філософська спадщина Григорія Сковороди. Програма та Матеріали Міжнародних Сковородинівських читань (27 жовтня 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – С. 54-55.
Abstract: Gregory Skovoroda was an educator of the people in the deepest sense of the word. He taught the people and learned from the people. Requirements for the teacher were: first and foremost deep knowledge, devotion to his people, humanity, respect for those whom he teaches, the ability to convincingly hold a word, patience, unselfishness. Skovoroda did not create a theoretically formed and systematized teaching. He understood his philosophy as the ability to live in God, in harmony with nature, in peace with people and his own conscience. The most necessary thing for a person is happiness, "peace of mind. Григорій Сковорода був народним просвітителем у найглибшому розумінні цього слова. Він навчав людей і вчився у людей. Свою філософію він розумів як здатність жити в Бозі, в злагоді з природою, у мирі з людьми і власним сумлінням. Найнеобхідніше для людини – це щастя, «душевний спокій. "Розумовий розвиток людини, за Г. Сковородою, необхідний для пізнання навколишнього світу і самої себе — щоб дійти до істини. Джерелом усіх знань він вважав досвід, практику, життя. Запорукою успішного виховання дітей, за Г. Сковородою, мають бути добрі настанови, викорінення поганих звичок. Великого значення у розвитку мотивації моральної поведінки особистості Сковорода надавав почуттям. Останні найяскравіше виявились у його вченні про "серце" людини. Серце, за Сковородою, — це єдність думок, почуттів і прагнень людини. Загалом виховання, за Г. Сковородою, повинно здійснюватися насамперед через працю, яку він вважав основою суспільного життя, як "начало" і "вінець" щастя, як сенс життя людини.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15106
Appears in Collections:Філософська спадщина Григорія Сковороди (27 жовтня 2021), 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chumak Yegor, Yelizaveta Shcherbyna.pdf7.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.