Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15056
Назва: Особливості визначення політичної реклами в політико - правому полі сучасної України
Автори: Гайдаєнко, М. О.
Ключові слова: політична реклама
політична агітація
виборний процес в Україні
правове регулювання
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus»
Бібліографічний опис: Гайдаєнко М. О. Особливості визначення політичної реклами в політико - правому полі сучасної України / М. О. Гайдаєнко // Сучасні виклики соціально - політичного розвитку: політико-правові та соціально-економічні виміри : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Одеса, 3 червня 2020 р.). – Одеса : ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2020. – С. 71-74.
Короткий огляд (реферат): Одним із найбільш важливих та впливових інструментів проведення політичних кампаній є політична реклама, що є невід'ємною частиною політичного маркетингу, який суб'єкти політичного процесу використовують з метою впливу на громадську думку. Виконуючи інформаційну та пропагандистську функції, політична реклама впливає на зміст та якість соціальних цінностей, традицій і норм, які регулюють політичні відносини. Рівень та характер політичних знань, оцінок та дій громадян, на яких здійснює вплив політична реклама, визначає стан політичної культури у суспільстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15056
Розташовується у зібраннях:Сучасні виклики соціально-політичного розвитку: політико-правові та соціально-економічні виміри (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Haidaienko M. 2020.pdf788.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.