Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15015
Title: Реклама в контексті маркетингової сегментації політичного ринку
Authors: Babina, Valentyna Oleksandrivna
Бабина, Валентина Александровна
Бабіна, Валентина Олександрівна
Keywords: політичний ринок
реклама
маркетингова сегментація
рекламна діяльність
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus»
Citation: Бабіна В. О. Реклама в контексті маркетингової сегментації політичного ринку / В. О. Бабіна // Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів : матеріали Шостої Всеукраїнської науково-практичної конференції ( м. Одеса, 23 квітня 2021 р.). – Одеса : ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2021. – С. 5-7.
Abstract: Одну з найважливіших ролей у процесі розвитку рекламного ринку України відіграє побудова оптимальної системи державного управління рекламною діяльністю. Реклама, яка є однією з важливих складових інфраструктури національної економіки, соціального та політичного життя суспільства, сама потребує формування адекватних забезпечувальних підсистем. Політична реклама є невід’ємною частиною політичного маркетингу, який суб’єкти політичного процесу використовують з метою впливу на громадську думку. Рівень та характер політичних знань, оцінок та дій громадян, на які здійснює вплив політична реклама, визначає стан політичної культури у суспільстві.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15015
Appears in Collections:Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babina Valentyna Oleksandrivna 2021.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.