Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14967
Назва: Особливості формування особистісної зрілості майбутніх учителів фізичної культури
Інші назви: Peculiarities of personal maturity formation of the future physical education teachers
Автори: Ігнатенко, Сузанна Олександрівна
Ihnatenko, Suzanna Oleksandrivna
Гурін, Руслан Сергеевич
Gurіn, Ruslan Sergeevich
Маматова, Зульфія Раїсівна
Mamatova, Zulfiia Raisivna
Ключові слова: особистісна зрілість
емоційний інтелект
морально-вольові якості
критичне мислення
навчальні досягнення
personal maturity
emotional intelligence
moral and volitional qualities
critical thinking
educational achievements
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Ігнатенко С. О. Особливості формування особистісної зрілості майбутніх учителів фізичної культури / С. О. Ігнатенко, Р. С. Гурін, З. Р. Мамотова // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - Вип. 36, Т. 1, 2021. - С. 265-271.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу проблеми формування особистісної зрілості майбутніх учителів фізичної культури під час професійного становлення. Визначено, що реформаційні зміни, які висувають певні вимоги до особистості сучасного вчителя фізичної культури, підсилюють увагу до їх індивідуальності та доводять, що високий рівень сформованості особистісної зрілості може бути одним із найважливіших показників у професійному становленні. Метою статті є визначення особливостей формування особистісної зрілості майбутніх учителів фізичної культури. Для реалізації мети було поставлено такі завдання дослідження: уточнити змістовне наповнення поняття «особистісна зрілість» та експериментально перевірити залежність навчальних досягнень майбутніх учителів фізичної культури від її сформованості під час здобуття вищої освіти. Під час аналізу психолого-педагогічної літератури було встановлено, що в акмеологічному розумінні ступінь зрілості, а тим більше пік зрілості – «акме» (вершина, найвищій ступінь), розглядається як багатовимірна характеристика стану дорослої людини, що охоплює певний період її прогресивного розвитку, пов’язаного зі значними професійними, особистісними й соціальними досягненнями. The article is considering the problem of the future physical education teachers’ personal maturity formation during their professional development. It is established that the reformation changes, which make certain demands on the personality of a modern physical education teacher, increase the attention to their individuality and prove that high level of personal maturity can be one of the most important indicators in professional development. The purpose of the article is to determine the peculiarities of the personal maturity formation of the future physical education teachers. To this purpose, the following research tasks were set: to specify the content of the concept of “personal maturity” and experimentally testify the dependence of educational achievements of the future physical education teachers on its formation during higher education. As a result of the psychological and pedagogical literature analysis it was revealed that in the acmeological sense the degree of maturity, all the more the maturity peak – “acme” (top, highest degree) – is considered as a multidimensional characteristic of the adult, covering a certain period of its progressive development, associated with significant professional, personal and social achievements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14967
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ihnatenko Suzanna Oleksandrivna.pdf381.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.