Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14967
Title: | Особливості формування особистісної зрілості майбутніх учителів фізичної культури |
Other Titles: | Peculiarities of personal maturity formation of the future physical education teachers |
Authors: | Ігнатенко, Сузанна Олександрівна Ihnatenko, Suzanna Oleksandrivna Гурін, Руслан Сергеевич Gurіn, Ruslan Sergeevich Маматова, Зульфія Раїсівна Mamatova, Zulfiia Raisivna |
Keywords: | особистісна зрілість емоційний інтелект морально-вольові якості критичне мислення навчальні досягнення personal maturity emotional intelligence moral and volitional qualities critical thinking educational achievements |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка |
Citation: | Ігнатенко С. О. Особливості формування особистісної зрілості майбутніх учителів фізичної культури / С. О. Ігнатенко, Р. С. Гурін, З. Р. Мамотова // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - Вип. 36, Т. 1, 2021. - С. 265-271. |
Abstract: | Статтю присвячено аналізу проблеми формування особистісної зрілості майбутніх учителів фізичної культури під час професійного становлення. Визначено, що реформаційні зміни, які висувають певні вимоги до особистості сучасного вчителя фізичної культури, підсилюють увагу до їх індивідуальності та доводять, що високий рівень сформованості особистісної зрілості може бути одним із найважливіших показників у професійному становленні. Метою статті є визначення особливостей формування особистісної зрілості майбутніх учителів фізичної культури. Для реалізації мети було поставлено такі завдання дослідження: уточнити змістовне наповнення поняття «особистісна зрілість» та експериментально перевірити залежність навчальних досягнень майбутніх учителів фізичної культури від її сформованості під час здобуття вищої освіти. Під час аналізу психолого-педагогічної літератури було встановлено, що в акмеологічному розумінні ступінь зрілості, а тим більше пік зрілості – «акме» (вершина, найвищій ступінь), розглядається як багатовимірна характеристика стану дорослої людини, що охоплює певний період її прогресивного розвитку, пов’язаного зі значними професійними, особистісними й соціальними досягненнями. The article is considering the problem of the future physical education teachers’ personal maturity formation during their professional development. It is established that the reformation changes, which make certain demands on the personality of a modern physical education teacher, increase the attention to their individuality and prove that high level of personal maturity can be one of the most important indicators in professional development. The purpose of the article is to determine the peculiarities of the personal maturity formation of the future physical education teachers. To this purpose, the following research tasks were set: to specify the content of the concept of “personal maturity” and experimentally testify the dependence of educational achievements of the future physical education teachers on its formation during higher education. As a result of the psychological and pedagogical literature analysis it was revealed that in the acmeological sense the degree of maturity, all the more the maturity peak – “acme” (top, highest degree) – is considered as a multidimensional characteristic of the adult, covering a certain period of its progressive development, associated with significant professional, personal and social achievements. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14967 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ihnatenko Suzanna Oleksandrivna.pdf | 381.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.