Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14953
Назва: Художня образність уроку музичного мистецтва як специфічна ознака викладання мистецьких дисциплін
Інші назви: Artistic imagery of a music art lesson as a specific feature of teaching art disciplines
Автори: Batiuk, Zorina Stepanivna
Батюк, Зорина Степанівна
Ключові слова: сучасне хореографічне мистецтво,
художньо-естетичний досвід
студент-хореограф.
contemporary choreography
artistic and aesthetic experience
student choreographer
Дата публікації: 2015
Видавництво: Уманський державний педагогічний університету імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Батюк З. с. Художня образність уроку музичного мистецтва як специфічна ознака викладання мистецьких дисциплін / З. С. Батюк // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2015. - Вип. 12(1). - С. 15-23.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання збагачення художньо-естетичного досвіду студентів-хореографів у процесі осягнення лексики сучасного хореографічного мистецтва. Представлений у роботі аналіз найбільш цінних літературних першоджерел дає можливість прийти до висновку про те, що особливості сучасного хореографічного мистецтва вимагають від студента глибокого художньо-естетичного досвіду. Без нього існує небезпека втрати відповідної естетично-ціннісної основи, яка дає можливість студенту диференційно оцінювати різні явища сучасного хореографічного мистецтва. This article deals with the enrichment of artistic and aesthetic experience of students choreographers in the process of understanding the vocabulary of contemporary choreography. Modern choreography – a new kind of choreography, formed under the influence of socio-political, philosophical, technological characteristics culture of the twentieth century. Presented in the analysis of the most valuable literary source makes it possible to conclude that the features of modern choreography demands from student deep artistic and aesthetic experience. Without it, there is a risk of loss aesthetically appropriate value basis, which enables the student to differentially evaluate various phenomena of contemporary choreography. In order to further the cultural development of the student, it is important to establish a system to aesthetic values. This requirement implies possession of relevant information, which will be the impetus for the acquisition of some experience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14953
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Batiuk Zorina Stepanivna.pdf182.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.