Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14907
Title: Практика застосування компетентністно-орієнтованих завдань при вивченні математики в 5 класі
Authors: Папач, Ольга Іванівна
Papach, Olha Ivanivna
Січко, А. М.
Keywords: вивчення математики
компетентнісно-орієнтовані завдання
компетентнісний підхід до навчання математики
математична грамотність
математичні рівні
Issue Date: 2021
Publisher: Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради
Citation: Папач О. І. Практика застосування компетентністно-орієнтованих завдань при вивченні математики в 5 класі // Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку» (м. Одеса, 14 травня 2021 р.) / О. І. Папач, А. М. Січко. – Одеса: Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради, 2021. – С. 281-284.
Abstract: Однією з цілей математичної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти 2020 року є удосконалення вміння розв’язувати математичні та практичні задачі. Одним з професійних завдань вчителя математики є така організація вивчення предмету, щоб він виявився і корисним, і захоплюючим одночасно. Діти часто гублять зацікавленість через надмірну абстрагованість математики, тому вчитель має показати роль математики в пізнанні оточуючого світу, причому не лише через інтеграцію з іншими шкільними предметами, а й через ті можливості, які математика дає для розв’язання конкретних життєвих проблем. Це сприятиме розвитку життєво компетентної особистості учня, готової самостійно та творчо вибудовувати власне життя.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14907
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papach Olha Ivanivna 2021.pdf248.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.