Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14902
Title: Науково-методичний супровід вчителів, які викладають окремі предмети природничо-математичного циклу не за фахом
Authors: Папач, Ольга Іванівна
Papach, Olha Ivanivna
Keywords: науково-методичний супровід
предмети природничо-математичного циклу
вчителі без відповідного фаху
Issue Date: 2019
Publisher: Запорізький національний університет
Citation: Папач О. І. Науково-методичний супровід вчителів, які викладають окремі предмети природничо-математичного циклу не за фахом / О. І. Папач // Збірник наукових статей IV Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості, інновації» (Запоріжжя, 1–5 квітня 2019 р.). – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2019. – С. 102-106.
Abstract: Аналіз результатів ЗНО з предметів природничо-математичного циклу за останні роки вказує на зниження загального рівня підготовки випускників, виявляється їх недостатня компетентність, починаючи від володіння основними предметними знаннями до їх практичного застосування, розуміння природних явищ і процесів, розвинутих навичок використовувати наукові методи пізнання для розв’язання навчальних і життєвих проблем. Природничо-математична освіта є надзвичайно важливим і необхідним компонентом інтелектуального та творчого розвитку особистості, формування її наукового світогляду. Однак протягом останніх років спостерігається зниження загального рівня підготовки випускників з цих предметів,істотне зниження інтересу учнів до вивчення природничих дисциплін і математики, азасвоєні знання носять фрагментарний характер. Певною мірою це пов’язано з тим, що окремі предмети природничо-математичного циклу викладають вчителі, які не мають відповідного фаху.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14902
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papach Olha Ivanivna 2019.pdf364.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.