Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14893
Title: Роль фізичної культури у житті студентів інституту мов світу
Other Titles: The role of physical culture in life of students of institute of languages of the world
Authors: Пільова, Світлана Георгіївна
Pilyova, Svitlana Georgiіvna
Keywords: анкетування
дослідження
інтерес
мотив
студент
фізична культура
survey
research
motive
student
physical culture
Issue Date: 2013
Publisher: Харківська Державна Академія Фізичної Культури
Citation: Пільова С. Г. Роль фізичної культури у житті студентів інституту мов світу / С. Г. Пільова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 3. - С. 216-219.
Abstract: я. Проведено анкетне опитування, метою якого було визначення ставлення студентів до занять фізичною культурою, їх оцінку ефективності наявної системи фізичного виховання, їхніх пріоритетів у виборі того чи іншого виду фізкультурно-оздоровчої системи. В експерименті приймали участь 126 студентів, з них 110 дівчат та 16 юнаків факультету іноземної мови та української філології. Розглянуто мотиваційні пріоритети студентів щодо занять фізичною культурою, проаналізовано відмінності у відношенні до занять фізичною культурою в юнаків та дівчат. Відзначено, що отримані дані дають змогу розробити програми фізкультурно-оздоровчих занять для студентів з урахуванням їх мотивів та потреб, надати необхідні знання з організації самостійних занять фізичними вправами, дотримання здорового способу життя. Survey was conducted the aim of which was to define the attitude of students to a studies of physical culture, to evaluate the effectiveness of the system of physical education, to find out their preferences in a choice of the kind of physical health-improving system. In experiment took part 126 students, 110 of which are girls and 16 boys of faculty of foreign languages and Ukrainian philology. Motivational priorities of students of faculty of the languages of the world to studies of physical culture were examined; the differences in attitudes to studies of physical culture between girls and boys were analyzed. It is marked, that the received data gives an opportunity to develop the programs of health-improving physical studies for students taking into accounts their motives, interests and to give necessary studies in organization of self-dependent studies of physical exercises, to keep the healthy lifestyle.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14893
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pilyova Svitlana Georgiіvna 2013.pdf272.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.