Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14883
Назва: Експериментальне дослідження творчого сприймання дошкільниками нової інформації
Автори: Ваганова, Н. А.
Ключові слова: творче сприймання
дошкільний вік
розуміння
перцептивний розвиток
нова інформація
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ваганова Н. А. Експериментальне дослідження творчого сприймання дошкільниками нової інформації / Н. А. Ваганова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 9. – С. 21-25.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати експериментального дослідження психологічних особливостей творчого сприймання дошкільниками нової інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14883
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vahanova.pdf197.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.