Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14847
Назва: | Формування професійної рефлексії майбутніх учителів музики у процесі вокальної підготовки |
Інші назви: | Formation of professional reflection of future music teachers in the vocal preparation process |
Автори: | Гудзь, Олена Анатоліївна Gudz, Olena |
Ключові слова: | рефлексія професійна рефлексія рефлексивний підхід вокальна підготовка майбутній вчитель музики reflection professional reflection reflective approach vocal training future music teacher |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя |
Бібліографічний опис: | Гудзь О. А. Формування професійної рефлексії майбутніх учителів музики у процесі вокальної підготовки / О. А. Гудзь // Наукові записки НДУ імені М. Гоголя. Серія "Психолого-педагогічні науки". - 2019. - №1. - С. 15-20. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена визначенню та обґрунтуванню сутності, змісту й специфіки професійної рефлексії майбутнього вчителя музичного мистецтва. Висвітлено особливості вокальної підготовки майбутнього вчителя музики і акмеологічний потенціал формування рефлексії у студентів-вокалістів. Розглянуто рефлексивний підхід як теоретико-методологічне підґрунтя вокальної підготовки студентів у педагогічних вишах. Обґрунтовано принципи формування професійної рефлексії майбутніх учителів музики в процесі вокальної підготовки. The article is devoted to the definition of the essence of professional reflection of the future teacher of musical art and the peculiarities of its formation among students in the process of vocal preparation. The purpose of the article is to define and substantiate the essence, specifics and principles of the formation of professional reflection of future music teachers in the process of vocal preparation. Reflection is considered as an acmeological strategy of forming its own performing-pedagogical self-concept, which contains the unique features of psychological penetration into a musical work, its artistic and aesthetic comprehension and technical-executive embodiment of its content. Professional reflection of a music teacher, includes fixing, understanding, evaluating and correcting one’s own musical perception, thinking, physical actions and artistic means of expression used at any given time. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14847 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії музики і вокалу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gudz Olena 2019.pdf | 203.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.