Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14843
Назва: Лінгвістичні основи словоцентричного підходу до мовної освіти дітей
Автори: Полєвікова, О. Б.
Ключові слова: лінгвістичні основи
мовна освіта дітей
словоцентричний підхід
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Полєвікова О. Б. Лінгвістичні основи словоцентричного підходу до мовної освіти дітей / О. Б. Полєвікова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 123-126.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена з’ясуванню лінгвістичних основ словоцентричного підходу до мовної освіти дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Автор розглядає лексичне значення як визначальну категорію класифікації лексики; здійснює огляд ономасіологічного та семасіологічного підходів до класифікації лексики; визначає принципи класифікації лексичної основи української мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14843
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polievikova.pdf538.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.