Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14838
Назва: Етапи роботи в процесі навчання майбутніх учителів іноземної мови основ імпровізації
Автори: Мілова, Маргарита Миколаївна
Milova, Margaryta Mykolayvna
Ключові слова: імпровізація
комплексний підхід
навчання імпровізації
етапи навчання
принципи навчання
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Мілова М. М. Етапи роботи в процесі навчання майбутніх учителів іноземної мови основ імпровізації / М. М. Мілова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 109-112.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається питання навчання майбутніх учителів іноземної мови основам імпровізації. Автор робить наголос на принципах і етапах навчання, детермінує його характер і форму, надає приклади практичних завдань з формування навичок імпровізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14838
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Milova.pdf549.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.