Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14816
Назва: Модель розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти
Автори: Картава, Ю. К.
Ключові слова: модель
вчитель-філолог
моделювання
професійна компетентність
освіта
система післядипломної освіти
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Картава Ю. К. Модель розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти / Ю. К. Картава // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 70-73.
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано модель розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти, розкрито поняття «модель професійної компетентності вчителя» виходячи з таких позицій як осмислення феномену моделювання післядипломної освіти педагога та уточнення змісту загального поняття «модель».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14816
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kartava.pdf634 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.