Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14771
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаліцан, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorHalitsan, Olha Anatoliivna-
dc.date.accessioned2022-04-27T18:30:27Z-
dc.date.available2022-04-27T18:30:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГаліцан О. А. Міжкультурна компетентність учителя сучасної школе / О. А. Галіцан // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(1). - С. 106-108.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14771-
dc.description.abstractСтаття висвітлює міждисциплінарний контекст феномена міжкультурної компетентності сучасного вчителя. На основі аналізу наукових джерел визначено, що в сучасному світі інтеграційна «гіперкультура» увиразнює розмаїття локальних культур, розширюючи межі та збільшуючи обсяг міжкультурної взаємодії на підґрунті оптимального рефлексійного ставлення до полікультурної інтеграції. Крім того, можна зафіксувати переважання інтеграційних мовних тенденцій, у межах яких національні культури залучаються до єдиного концентру комунікації, що виступає певною рушійною силою та орієнтує власних суб’єктів на полілог на рівні світоглядних настанов та імперативів. The article highlights the interdisciplinary context of the contemporary teacher’s intercultural competence phenomenon. It has been determined that the integration “hyperculture” reflects the diversity of local cultures, widening the boundaries and increasing the volume of intercultural interaction on the basis of optimal reflective attitude towards multicultural integration. Based on the analysis of scientific sources, the predominance of integrative linguistic tendencies has been established, in which national cultures are involved in a single communication center, which acts as a driving force and orients its subjects to the polylogist at the level of worldviews and imperatives.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectміжкультурна компетентність учителяuk
dc.subjectНова українська школаuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectintercultural competence of teacheruk
dc.subjectNew Ukrainian schooluk
dc.subjectinstitution of higher educationuk
dc.subjectformationuk
dc.titleМіжкультурна компетентність учителя сучасної школеuk
dc.titleIntercultural competence of a contemporary school teacher-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halitsan Olha Anatoliivna 2020.pdf143.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.