Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаліцан, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorHalitsan, Olha Anatoliivna-
dc.contributor.authorКойчева, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorKoycheva, Tetyana Ivanivna-
dc.date.accessioned2022-04-27T18:18:42Z-
dc.date.available2022-04-27T18:18:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГаліцан О. Методичне забезпечення процесу конструювання творчого професійно-зорієнтованого середовища у процесі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей / О. Галіцан, Т. Койчева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 10. - С. 22-30.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14770-
dc.description.abstractСтаття висвітлює наукову платформу та функційну роль конструювання творчого професійно-зорієнтованого середовища у процесі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. Метою дослідження є конкретизація базових характеристик творчого професійно-зорієнтованого середовища закладу вищої освіти. На основі аналізу наукових джерел доведено, що принципового значення в естетизації загальної професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей відіграє занурення їх у спеціально створене творче професійно-зорієнтоване середовище, що специфіковано як комплекс спеціально створених обставин та характеристик освітнього процесу педагогічного університету, що вирізняється естетичним змістом, увиразнює культурний контекст життєвого простору майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей в професійнозорієнтованій проєкції. The article elucidates the scientific platform and the functional role of constructing creative professionally oriented environment in the process of professional training of future teachers of humanities. The authors focused on 03 Humanities: 031 Religious Studies, 032 History and Archeology, 033 Philosophy, 034 Cultural Studies, 035 Philology; described the methodological resource of the process of aesthetization of professional training of future teachers of humanities by immersing higher education students in a specially created creative professional-oriented environment. The purpose of research is to concretize the basic characteristics of the creative professionally oriented environment of higher education institutions. Research methods: systematization of scientific provisions of modern pedagogical science – to find out the content-functional characteristics of the modern creative professionally oriented environment of higher education institution of pedagogical profile; generalization of methodological and practical developments – for the purpose of experimental testing of the method of work with students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherСумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренкаuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectмайбутні вчителі гуманітарних спеціальностейuk
dc.subjectосвітнє середовище закладу вищої освітиuk
dc.subjectестетизаціяuk
dc.subjectтворче професійно-зорієнтоване середовищеuk
dc.subjectконструюванняuk
dc.subjectметодичний ресурсuk
dc.subjectinstitution of higher educationuk
dc.subjectfuture teachers of humanitiesuk
dc.subjecteducational environment of the institution of higher educationuk
dc.subjectcreative professionally oriented environmentuk
dc.subjectmethodological resourceuk
dc.subjectaesthetizationuk
dc.subjectdesignuk
dc.titleМетодичне забезпечення процесу конструювання творчого професійно-зорієнтованого середовища у процесі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностейuk
dc.title.alternativeMethodological support of the process of constructing creative professionally oriented environment in the process of professional training of future teachers of humanitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Halitsan Olha Anatoliivna 2019.pdf186.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.