Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14708
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІвершинь, Анжеліка Геннадіївна-
dc.contributor.authorIverschin, Anzhelika Hennadiivna-
dc.date.accessioned2022-04-25T11:34:51Z-
dc.date.available2022-04-25T11:34:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІвершинь А. Г. Творчий розвиток майбутніх вихователів у процесі образотворчої діяльності / А. Г. Івершинь // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 11(1). - С. 151-155.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14708-
dc.description.abstractСтаттю присвячено одній з актуальних проблем підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів – творчому розвитку як професіоналів у своїй галузі. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури розкривається сутність таких понять, як творчість, творчий розвиток. Основна увага зосереджується на теоретико-методичних засадах творчого розвитку особистості майбутніх вихователів дошкільних установ у художній діяльності. Висвітлюються структурні компоненти (аксіологічний, когнітивний, афективно-мотиваційний, творчо-діяльнісний), критерії, показники і рівні сформованості досліджуваного явища. Також у статті розглянуто педагогічні умови творчого розвитку особистості майбутніх вихователів (створення творчого середовища, основними параметрами якого є прийняття, невизначеність, проблемність, створення позитивного емоційного настрою майбутніх вихователів в освітньому процесі, використання технології особистісно орієнтованого навчання). he article is devoted to one of the urgent problems of training future teachers of preschool institutions – their creative development as professionals in their field. The essence of such notions as creativity, creative development are revealed based on the analysis of psychological and pedagogical literature. In article the main focus is on the theoretical and methodological foundations of the creative development of the personality of future teachers of preschool institutions in artistic activities. There are presents structural components (axiological, cognitive, affectivemotivational, creative-activity) criteria, indicators and levels of formation of the phenomenon under study are covered. The article also discusses the pedagogical conditions for the creative development of the personality of future educators of preschool institutions (creating a creative environment, the main parameters of which are acceptance, uncertainty, problematicness, creating a positive emotional attitude of future educators in the educational process, the technology of personality-oriented learning).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectтворчий розвитокuk
dc.subjectмайбутні вихователіuk
dc.subjectхудожня діяльністьuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectcreative developmentuk
dc.subjectfuture educatorsuk
dc.subjectartistic activityuk
dc.titleТворчий розвиток майбутніх вихователів у процесі образотворчої діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iverschin Anzhelika Hennadiivna 2019.pdf160.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.