Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1469
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗотова, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorZotova, Irina Vasilevna-
dc.date.accessioned2019-02-07T09:40:38Z-
dc.date.available2019-02-07T09:40:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗотова, І. В. Формування мовленнєвого спілкування дошкільників у разновіковому дитячому колективі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ірина Василівна Зотова; наук. кер. А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 20 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1469-
dc.description.abstractУ дисертації досліджувалася проблема мовленнєвого спілкування до-шкільників у різновіковому дитячому колективі, розроблено експериментальну модель формування мовленнєвого спілкування дітей у різновіковій групі дошкільного навчального закладу, визначено педагогічні умови її реалізації: організація мовленнєвого спілкування як взаємодія різновікових суб’єктів у єдиному розвивальному комунікативно-мовленнєвому просторі; наявність позитивних стимулів у різновіковому дитячому колективі з набуття досвіду мовленнєвого спілкування зі старшими (молодшими) дітьми; організація взаємонавчання мовленнєвого спілкування у різновіковому дитячому колективі. У дослідженні визначено сутність і структуру поняття «мовленнєве спілкування дітей у різновіковому дитячому колективі», уточнено поняття «взаємонавчання», «мовленнєве спілкування», критерії (інформаційно-комунікативний, емоційно-комунікативний, рефлексивно-комунікативний) з показниками. The research focuses on the problem of preschool children oral commu-nication in the different-aged children’s community. The experimental model of developing preschool children oral communication in the different-aged children’s group of the preschool institution has been elaborated. The pedagog-ical conditions of its realization (oral communication organization as interac-tion of two different-aged individuals in the common developmental commu-nicative space, presence of positive stimuli in the different-aged children’s community while acquiring communicative experience with the other senior (junior) preschool children, organization of cooperative oral communication teaching in the different-aged children’s community) have been theoretically grounded and practically tested.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмовленнєве спілкуванняuk
dc.subjectрізновікова групаuk
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk
dc.subjectдитячий колективuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectречевое общениеuk
dc.subjectoral communicationuk
dc.subjectdifferent-aged group of childrenuk
dc.subjectpreschool institutionuk
dc.subjectchildren’s communityuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleФормування мовленнєвого спілкування дошкільників у разновіковому дитячому колективіuk
dc.title.alternativePreschool children oral communication in the different-aged children’s communityuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zotova pdf209.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.