Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14687
Title: Фізичне виховання дітей з вадами зору в системі соціалізації, адаптації та інтеграції
Other Titles: Physical training of children with sight infringements in system of socialization of adaptation and integration
Authors: Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Keywords: фізичні вправи
діти з порушеннями зору
корекція
корекційно-розвиваючий вплив
physical exercises
children with infringements of sight
correction
correctionаl-developing influence
Issue Date: 2015
Publisher: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Citation: Фізичне виховання дітей з вадами зору в системі соціалізації, адаптації та інтеграції / О. І. Форостян // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 6. - С. 65-68.
Abstract: У статті приводяться результати експериментально-педагогічних досліджень з впливу фізичних навантажень, а також викладаються методичні прийоми фізичного виховання в системі соціальної адаптації та інтеграції дітей з порушенням зору. Активні заняття фізичними вправами дозволяють частково компенсувати відсутність у сліпих зору, дякуючи значному удосконаленню мускульно-рухових відчуттів і функцій інших аналізаторів. Систематичні заняття фізичними вправами покращують здоров'я людини, одночасно сприяють виправленню і координації рухів, постави, ходи, розвитку фізичних здібностей, вихованню морально-вольових якостей, соціалізації та інтеграції в суспільство. The article gives the results of experimental-pedagogical research. Techniques of physical education in the system of social adaptation of the deaf children are presented. Researchers in the field of physical training took away great attention to corporal exercises, gymnastics with shells, to gymnastic breath, employment on a bicycle were recommended. At the present stage of development of a society of carrying out of complex actions for socialisation of people with special educational needs and their attraction to active life — one of priority directions of social policy.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14687
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Forostjan Olha Ivanivna 2015.pdf437 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.